Khamis, 22 Mac 2012

PKTR 2011

Assalamualaikum, semua... :-)
Baiklah, straight to the point; saya akan nyatakan pengalaman unik saya ini step-by-step, OK? Malas nak tulis panjang-panjang. Just wanna keep it simple...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
1. Saya terpilih untuk menyertai Program Kepimpinan Tun Razak (PKTR) 2011 dari 27 Feb. hingga 11 Mac 2012.
2. Pada malam perasmian (yang tak berapa nak rasmi..), ada syarahan perdana daripada Tun Dr. Mahathir di Hotel Istana. Got to greet him; AWESOME!!!
3. Saya jumpa ramai CEO, personaliti terkenal, & mereka yang seangkatan dengannya untuk mendengar pengalaman berharga daripada mereka.
4. Ada juga sesi bersama pihak Alumni Yayasan Tun Razak (AYTR) yang memang meluaskan horizon pemikiran saya. Apa yang berlaku? Biarlah rahsia... :-P
5. Saya dapat mengembara ke tempat yang tak pernah saya pergi untuk nikmati keindahan alam semulajadi. Nyamannya!
6. Saya juga dapat merasai suasana kampung bersama rakan-rakan 1Malaysia saya. Nampak jelas semangat muhibahnya...
7. Saya dapat mencuba pelbagai aktiviti ekstrem yang tak pernah dicuba sebelum ini.
8. Saya berpeluang untuk melakukan kerja-kerja amal bagi membantu mereka yang memerlukan.
9. Apa yang paling bermakna buat saya, saya dapat sambut hari lahir semasa PKTR 2011. I JUST LOVE YOU GUYS SO MUCH! THANKS FOR THE SURPRISE!
:-)
10. Saya dapat menjelajah ke sekitar KL (The Amazing Race style..) & melihat sisi unik kota raya ini yang tak pernah saya tahu. Tak lupa juga, saya dapat berinteraksi secara spontan dengan pelancong asing di situ.
Baiklah, itu secara ringkas perjalanan saya sepanjang program ini. Biarlah ringkas agar anda sekurang-kurangnya dapat tahu secara kasar aktiviti saya. Pendek kata, PKTR 2011 menjanjikan satu pengalaman yang berbeza+unik+amat bermakna kepada semua pesertanya. Jadi, siapa yang dapat sertainya, jangan tak pergi; anda akan menyesal seumur hidup, OK!

R-E-N-T-A-K-A
Memperkenalkan rakan-rakan sekumpulan yang saya sertai sepanjang PKTR 2011... They are:
Syahirah Rahim (Pulau Pinang), Grace (KL), Eu Fern (Sarawak), Seamus (Sarawak), Andrew (Melaka), Akmal (Perlis), Joey (Perlis), Sujustme (KL), SYAFIQ (Johor), Roshinee (Selangor), Prasad (Melaka)
Just one message to you guys: I AM VERY GRATEFUL TO BE IN THE SAME GROUP AS YOU GUYS!!! I Love & Miss You...
When we're up, we're up.. When we're down, we're down.. When you're up against RENTAKA, you're upside down! BOOM!!!
Itu sajalah yang nak saya ceritakan. Konklusinya, PKTR membuka satu lembaran dimensi yang baharu buat saya & akan diingati sebagai program terhebat yang boleh dialami oleh sesiapa pun lepasan SPM. Wassalam.
From, GUY GAGA. :-P

Tiada ulasan:

Catat Ulasan